Scoutli, espor takımları için scouting, veri analizi ve takım yönetim platformu sunarken, espor takipçileri için Fantezi Ligi uygulamasıyla da dikkat çekiyor. "Esporun Veri Noktası" olarak tanımlanan bu teknoloji projesi, Yapay Zeka, Yazılım ve Oyun kategorilerinde faaliyet gösteriyor. İş modeli hem B2B hem de B2C olarak belirlenmiş.
Fonbulucu platformunda gerçekleştirilen fonlama kampanyasında, Scoutli'nin hedeflediği 4.000.000 ₺'lik fonun %80'inden fazlası, yani 3.258.042 ₺'lik bir yatırım almayı başardığı görülüyor. Bu başarılı kampanyaya şu ana kadar 966 yatırımcı katkıda bulunurken, 184 nitelikli yatırımcı da yatırım yapmış durumda. Kampanyanın tamamlanmasına daha 2 ay varken sağladığı büyük başarı ile sektörde önemli bir rol alacağını ispat etti.